زیرساختهای اساسی شهرک حمل و نقل “زرین شهر” تامین شود

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل استان اصفهان گفت: تامین تمامی زیرساختهای اساسی احداث شهرک حمل و نقل “زرین شهر” در اولویت است.

به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، دومین جلسه پیگیری احداث و تکمیل شهرک حمل ونقل زرین شهر در سال جاری برگزار شد و  دراین جلسه مباحث کارشناسی و نحوه تامین زیرساخت های لازم جهت بهره برداری شهرک با حضور کارشناسان مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت. 

معاون فنی ونظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل استان اصفهان در این جلسه، اظهار کرد: یکی از اولویتها و  ملزومات بهره برداری شهرک، ارائه خدمات استاندارد و مورد نیاز رانندگان در این شهرک می باشد.

محمدعلی صلواتی پس از شنیدن گزارش شهردار زرین شهر و کارشناسان مربوطه گفت: از جمله اولویتها و الزامات بهره برداری شهرک، تامین زیرساخت های اساسی نظیر برق، مخابرات و …. است.

وی با باشاره به گزارشات شهردار زرین شهر اضافه کرد:‌  پیش بینی می شود پیش از اتمام پاییز سال جاری، این زیرساخت ها تکمیل شود و البته لازم است تمامی دستگاههای ذیربط همکاری لازم را در این خصوص انجام دهند.

این مقام مسئول تامین دسترسی های ایمن برای ورود و خروج این مجموعه را نیز یکی از مهمترین مباحث در رابطه با بهره برداری  این شهرک عنوان کرد.

صلواتی خواستار مشارکت شرکت پایانه سازان زرین سپاهان درخصوص آماده سازی مکان شرکت های حمل ونقل شهرک شد و گفت:‌ این شرکت تا زمان بهره برداری کامل اقدامات لازم را انجام دهد.

توافق تمامی مسئولان برای اتمام پروژه
شهردار زرین شهر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه ساخت این شهرک به دلایلی در سال های گذشته متوقف شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه اجماع خوبی برای به سرانجام رساندن این پروژه در مسئولین شهرستان لنجان وجود دارد.میثم محمدی تصریح کرد: برای راه اندازی این شهرک نیازمند استفاده ازظرفیت شرکت های حمل ونقل بوده و مشارکت انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل را می طلبد.

همچنین در این جلسه محمدرضا نیلفروشان به نمایندگی از شرکت پایانه سازان زرین سپاهان اظهار کرد:‌د در صورت تامین زیرساخت‌های لازم و دسترسی مجموعه، تمامی شرکتهای حمل و نقل مربوطه آمادگی لازم جهت استقرار در شهرک را دارند​.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register