شیردل خبرداد: افزایش تعداد شرکت‌های صادرات صنایع‌دستی/ سلیقه‌ بازارهای هدف شناخت دقیق می‌خواهد

رییس اتحادیه صنف صنایع دستی استان اصفهان گفت: شرکت‌های تخصصی صادرات صنایع‌دستی در حال افزایش است و این امر اثر خوبی بر فروش و تجارت جهانی این کالاهای هنری خواهد داشت.

عباس شیردل در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: شرکت‌های تخصصی صادرات صنایع‌دستی در سال‌های اخیر افزایش یافته و این امر تا حدودی موجب رونق کسب و کار هنرمندان این حرفه‌ها شده است.

وی تصریح‌کرد: دلیل رشد و موفقیت این شرکت‌ها را ناشی ازکار تخصصی در زمینه نیازسنجی از مشتریان بازارهای مختلف هدف می‌دانم، زیرا بدون شناخت وسیع و علمی از سلیقه‌های گوناگون مردم در جهان، صادرات به نتیجه نمی‌رسد.

این هنرمند اصفهانی با بیان مثالی گفت: ممکن است مردم یک کشور اروپایی و یا آسیایی به یک کالای هنری ایرانی علاقه‌مند باشند، اما در سرزمین همسایه، این جنس مورد استقبال قرار نگیرد، بنابراین با دانستن این موارد می‌توانیم محصولات صنایع‌دستی را به بازار و مشتری واقعی ارسال کنیم.

شیردل یادآوری‌کرد: در روش صادرات سنتی، تاجران و یا فروشندگان از طریق مبادی گمرکی و یا ایجاد غرفه در یک کشور خارجی این کالاهای هنری را صادر و به فروش می‌رساندند، اما شرکت‌های تخصصی صادراتی، با تجارت الکترونیک، بهره‌گیری از سایت‌های قوی و سایر روش‌های جدید این کار را انجام می‌دهند.

وی گفت: معتقدم که افزایش تعداد این شرکت‌ها در استان اصفهان و دیگر استان‌ها به روند صادرات و تولید صنایع دستی کمک زیادی خواهد کرد.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register