وزیر صنعت اعلام کرد: بازارچه‌های صنایع‌دستی برای زنان خانه‌دار ایجاد می‌شود

وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه در این وزارتخانه از تمامی صنعتگران در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی حمایت می‌کنیم، اعلام کرد: برخی از استان‌ها باید بیش از پیش همت خود را بر توسعه گردشگری و صنایع‌دستی متمرکز کنند.

به گزارش کسب فردا- عباس علی‌آبادی، در گفتگو با خبرنگار میراث آریا با بیان اینکه صنعت گردشگری مقدمه توسعه است، گفت: خوشبختانه ایران نیز در این زمینه دارای ظرفیت‌های بی نظیری است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برخی از استان‌ها باید همت خود را بر توسعه گردشگری و صنایع‌دستی متمرکز کنند، افزود: متاسفانه در این سال‌ها برخی از استان‌ها از پتانسیل بی بدیل خود در این دو حوزه بهره‌برداری لازم را نبرده‌اند و برای مثال از امتیاز ویژه خود در حوزه اقلیمی و جغرافیایی آن‌طور که شایسته است، استفاده نکرده‌اند.

وزیر صمت با بیان اینکه در این وزارتخانه از تمامی صنعتگران در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی حمایت می‌کنیم، ادامه داد: خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر عدم حمایت این وزارتخانه از شاغلین این حوزه به دست ما نرسیده است.

علی آبادی در پایان با اشاره به گستردگی حوزه صنایع‌دستی, اعلام کرد: از آنجایی که این هنرصنعت بیشتر توسط زنان خانه‌دار و افراد شاغل در خانه انجام و مدیریت می‌شود، بنابراین طیف وسیعی از شاغلین را شامل می‌شود و بر همین اساس همانگونه که به استان‌ها نیز ابلاغ شده ایجاد و راه‌اندازی بازارچه‌هایی برای ارائه محصولات حوزه صنایع‌دستی باید در دستورکار قرار بگیرد. 

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register