شرکت توسعه صنایع‌دستی تشکیل شد

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی اعلام کرد: هنرمندان و علاقه‌مندان نسبت به مشارکت سرمایه‌گذاری در شرکت توسعه صنایع‌دستی اقدام کنند.

به گزارش کسب فردا- به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، فرزاد اوجانی با بیان اینکه معاونت صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با هدف تجمیع ظرفیت‌های بخش خصوصی با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نشستی برگزار کرد، گفت: برای ایجاد شرکت توسعه صنایع‌دستی ایران قرار شد متقاضیانی که تمایل به سرمایه‌گذاری در شرکت متبوع را دارند، حداکثر تا تاریخ ۱۷ بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم‌ها و پیشنهاد مبلغ سرمایه‌گذاری و ارسال آن به دفتر بازاریابی و تجاری‌سازی اقدام کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۱۰۶۳۴۲۶ تماس حاصل کنند.

مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و بازاریابی تأکید کرد: این شرکت قرار است به صورت تعاونی و با مشارکت عام باشد و برای فعال‌سازی و تقویت ظرفیت‌های مردمی و ذینفع شدن همه هنرمندان و مردم در این زمینه، به رغم وجود تقاضای ایجاد شرکت سهامی خاص، ایجاد شرکت به صورت سهامی عام در نظر گرفته شد.

اوجانی اضافه کرد: در خصوص هیئت مدیره و دیگر مباحث تا زمانی که سرمایه‌گذاری کامل اتفاق نیفتد، اقدامی نمی‌شود و فرایند آن طبق روال قانونی پیش خواهد رفت.

پایان پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register