رییس شورای شهر چادگان : وضعیت گردشگری چادگان مطلوب نیست

رئیس شورای شهر چادگان گفت: وضعیت گردشگری چادگان مطلوب نیست، چرا فقط باید در یک مدت سه ماهه گردشگر داشته باشیم آن هم به نحوی که گردشگری که آمد دیگر نمی‌آید و این هم به خاطر کاسبی است که از اجاره نامتعارف ویلاها به راه افتاده است.

به گزارش کسب فردا -مرتضی میلایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نمایندگان مردم در شورای شهر پل ارتباطی بین مردم و مسؤولان هستیم و باید پیگیر مطالبات مردم از سایر مسؤولان باشیم.

وی بیان کرد: یک کارگروه ویژه برای بهره‌مندی از دیدگاه‌های صاحب‌نظران تأسیس کرده‌ایم، ما نیز این دیدگاه‌ها را به شهردار و نماینده شهر در مجلس و دیگر مسؤولان منتقل می‌کنیم؛ وضعیت گردشگری چادگان مطلوب نیست، چرا فقط باید در یک مدت سه ماهه گردشگر داشته باشیم آن هم به نحوی که گردشگری که آمد دیگر نمی‌آید و این هم به خاطر کاسبی است که از اجاره نامتعارف ویلاها به راه افتاده است.

رئیس شورای شهر چادگان تصریح کرد: با یک گردشگر که صحبت می‌کردیم تصور کرده بود شهر چادگان یک دهکده است و مجموعه زاینده‌رود شهر چادگان است، پتانسیل ویژه و خاصی در گردشگری چادگان داریم، هرکسی در بهبود وضعیت گردشگری شهر چادگان ایده داشته باشد از آن استقبال خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: فاضلاب شهر را نیز پیگیری کرده‌ایم و لازم است که همه در این موضوع به میدان بیایند؛ در بخش جاده‌های شهرستان هم واقعا چقدر باید تصادف در این جاده رخ دهد تا مشکل آن مرتفع شود، مشکلات چادگان باید به مسؤولان اطلاع داده شده و در تلاش برای رفع آن باشند.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register