یک فعال کارگری تاکید کرد: ویلاسازی موجب جذب توریست نمی‌شود/ طبیعت غرب اصفهان در حال تخریب است

یک عضو هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان با بیان اینکه ویلاسازی هرگز موجب جذب توریست نمی‌شود،گفت: طبیعت و زیبایی کوهستان‌های غرب استان با ایجاد ویلا و راهسازی‌های غیر اصولی در حال تخریب قرار گرفته است.

سید حسین طباطبایی در گفتگو با کسب فردا- اظهار کرد: شهرستان‌های غرب استان اصفهان به دلیل برخورداری از آب و هوای سرد کوهستانی و مراتع سرسبز در تمام فصول سال می‌تواند نقش مهمی به سود اقتصاد گردشگری این استان ایفا کند.

وی تاکیدکرد: محیط طبیعی و به دنبال آن صنعت اکوتوریسم در این مناطق مانند شهرستان چادگان به دلیل ویلاسازی در ارتفات در حال تهدید است، زیرا شکل طبیعی کوهستان‌ها با ایجاد ویلا و راهسازی‌های غیر اصولی در حال تخریب قرار گرفته است.

این فعال صنف گارگری با انتقاد از اینکه ویلا سازی هرگز باعث جذب توریست گردشگری در این مناطق نمی‌شود،گفت: این اماکن فقط یک ماه سال مورد استفاده است و تعداد کمی افراد محلی به عنوان خدمه آن در زمان کوتاهی از سال بکار مشغول هستند.

طباطبایی، تصریح‌کرد: رونق گردشگری در غرب استان نیازمند سرمایه‌گذاری در ایجاد زیرساخت‌هایی مانند هتل، بومگردی، توسعه جاده‌های روستایی، رستوران‌های جدید و سنتی و … است که به دنبال آن مشاغل خدماتی زیادی برای مردم این نواحی بوجود می‌آید.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

 

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register