الهیاری خبر داد : ظرفیت اقامت نوروزی استان اصفهان 320هزارنفر است

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش ظرفیت اقامت استان اصفهان ویژه گردشگران در نوروز 1397 به 320 هزار نفر خبر داد.
به گزارش کسب فردا و به نقل روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الهیاری با اعلام این خبر افزود: با برنامه ریزی های به عمل آمده در ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان؛ ظرفیت اقامت گردشگران نوروزی در پهنه استان اصفهان به 320 هزار نفر افزایش یافت و این در حالی است که ظرفیت اقامت استان در نوروز 1396 به 280 هزار نفر در شبانه روز بالغ می شد.
دبیر ستاد اجرائی خدمات سفر استان اصفهان همچنین افزود: در نوروز 1397 تلاش می کنیم تا با توجه به تثبیت جایگاه گردشگری در پهنه استان اصفهان، ظرفیت اقامت گردشگران در شهرستانهای استان افزایش یابد.
الهیاری اضافه کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان مقصد سفر گردشگران نوروزی است و  در مرکز کشور قرار گرفته بسیاری از شهرستانهای استان در مسیر تردد گردشگران هستند وبا تلاش کمیته اسکان ستاد،تلاش می کنیم تا با افزایش ظرفیت اسکان در شهرستانهای استان، درصد اقامت گردشگران نوروزی را افزایش دهیم.
وی تصریح کرد: اقامت در استان اصفهان در پنج سطح بیش از 103 واحد اقامتی، اقامتگاه های بومگردی، خانه های استیجاری، کلاسهای آموزش و پرورش و کمپ موقت باغ فدک شهرداری اصفهان تمرکز یافته است.
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: امسال با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، علاوه بر آماده سازی ظرفیت اقامت ویژه 320 هزار نفر گردشگر در یک شبانه روز، تلاش نموده ایم با هماهنگی کمیته اسکان ستاد سفر استان جهت 30 هزار نفر گردشگر نیز در شرایط اضطراری اقامت پیش بینی نمائیم.
انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register