روزدار اعلام‌کرد: “خرید کالای ایرانی” هدف برگزاری نمایشگاه عکس صنایع‌دستی اصفهان بود/ هنرمندان پیشکسوت تقدیر شدند

نایب رئیس اتحادیه صنف صنایع‌دستی اصفهان اعلام کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس صنایع‌دستی اصفهان ترویج  فرهنگ “خرید کالای ایرانی” بود.

احمد رضا روزدار در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: نمایشگاه عکس صنایع دستی اصفهان روز گذشته ( یکشنبه 20 خرداد) به مناسب روز جهانی صنایع‌دستی در سالن همایش‌های کتابخانه مرکزی شهرداری با هدف ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی و حمایت از صنایع‌دستی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره بوسیله اتحادیه صنفی مربوط برگزار شد، تصریح کرد: زمان برگزاری این نمایشگاه از صبح تا عصر روز گذشته بود و در حاشیه آن از برخی هنرمندان پیشکسوت و تولیدکنندگان و فروشندگان صنایع‌دستی تقدیر به عمل آمد.

این مقام صنفی یادآوری‌کرد: عکس‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره، فعالیت هنرمندان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی را نشان می‌داد که حدودا تعداد 300 عکس فرستاده شده بود.

روزدار ادامه‌داد : سه داور از عکاسان خبری رسانه‌های اصفهان، تعداد 30 عکس از مجموع عکس‌های ارسالی را انتخاب و در نمایشگاه به معرض دید مردم گذاشتند.

وی اضافه‌کرد: در نهایت از مجموع عکس‌های نمایشگاه سه عکس برگزیده و به عکاسان برگزیره از رتبه اول تا سوم نیز کالاهای صنایع‌دستی اعطا گردید.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

عکسهای خبر ارسالی از – احمدرضا روزدار

  

   

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register