یک مقام مسئول خبر داد: تدوین طرح آبیاری قطره‌ای فضای سبز “خالدآباد” / چمن‌کاری متوقف می‌شود

مسئول خدمات شهری شهرداری خالد‌آباد از تدوین طرح آبیاری قطره‌ای فضای سبز این شهر خبر داد و گفت: چمن‌کاری را متوقف کرده و کاشت درختان کم مصرف آب را در دستور کار قرار می‌دهیم.   

حامد مبارک‌نژاد در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: نظافت، جمع آوری منظم زباله‌ها، نگهداری فضای سبز، مقابله با حیوانات موذی، توسعه فضای سبز، جنگل کاری، رسیدگی به جوی‌های، آسفالت‌کاری، خیابان‌ها و … از خدمات شهری شهرداری است .

وی از تدوین طرح آبیاری قطره‌ای فضای سبز “خالدآباد” خبر داد و گفت: در شرایط بحران آب قرار داریم و با توجه به وجود یک چاه آب در مجوعه شهرداری، ادامه روش آبیاری غرقابی معانی ندارد، همچنین کشت چمن را متوقف کرده و کاشت درختان کم مصرف آب را در دستور کار قرار می‌دهیم.

این مقام مسئول تصریح‌کرد: بودجه شهرداری برای اجرای طرح‌های عمرانی زیاد نیست اما تلاش می‌کنیم که با منابع مالی فعلی حداقل 70 درصد پروژه‌ها را انجام داده‌ایم، برای نمونه تمامی خیابان‌های اصلی و بیشتر کوچه‌ها آسفالت شده و فقط معدودی از کوچه ها هنوز خاکی است.

مبارک‌نژاد، ادامه‌داد: شکل و اسکلت دو میدان “چهل دختران و انقلاب” در خالد‌آباد ساخته شد، اما وسط این میادین هنوز نماد و شکل خاصی طراحی نکرده‌ایم که این امر نیز در سال جاری انجام خواهد شد.

وی تصریح‌کرد: “خالدآباد” به طور مستقیم به جاده‌های سراسری وصل نیست، بلکه از طریق شهر “بادرود” به جاده ترانزیتی شمال جنوب کشور متصل می‌شود، بنابراین قصد داریم با احداث جاده معروف آنتی” به طول پنج کیلومتر این شهر را مستقیم به شبکه ارتباطی یاد شده وصل نمائیم.

مسئول خدمات شهری شهرداری خالد‌آباد، یادآوری‌کرد: البته برای این امر باید بخشی از زمین‌های ملی منابع طبیعی در اختیار شهرادری قرار داده شود.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register