جهانگیری: بازار اصفهان به مسافران نوروزی خدمت رسانی خوبی کرد

رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: بازاریان برای خدمت‌رسانی به مسافران در ایام نوروز امسال (1397) همکاری خوبی کردند.   

رسول جهانگیری در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: تمام اصناف شهر اصفهان در نوروز سال جاری (1397) برای رفاه مسافران در کنار دستگاه‌های دولتی همکاری خوبی را همانند ایام عید سال‌های قبل انجام دادند.

وی تصریح کرد: این همکاری منسجم با تعامل و برنامه‌ریزی خوب بین اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف بوجود آمد که در نتیجه شاهد خدمت رسانی گوناگون و مناسب بازاریان اصفهان به گردشگران نوروزی بودیم.

این مقام مسئول، ادامه‌داد: برای نمونه صنف مشاوران املاک با در اختیار قرار دادن خانه‌های استیجاری، تعداد اقامت یک یا چند شب مسافران را افزایش چشمگیر داد، همچنین در محل اسکان نوروزی باغ فدک، اتحادیه نانوایان با ایجاد واحدهای پخت نان “یارانه پز” و “آزاد پز” به گردشگران خدمت‌رسانی مناسب کرد.

جهانگیری اضافه‌کرد: واحدهای صنفی مانند رستوران‌ها، مراکز اقامتی، فروشگاه‌های خرد و …. نیز در این ایام به کسب و کار خود بیش از ماه‌های گذشته مشغول بودند و در حد توان برای رضایت توریست‌های داخلی و خارجی کوشش کردند.

وی با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد توریست‌ها در نوروز 1397 در اختیار ندارم، تاکیدکرد: تجربه و مشاهدات نشان می‌دهد که به دلیل خشکی زنده‌رود، اصفهان دیگر مقصد اصلی گردشگران تلقی نمی‌شود، زیرا زیبای گذشته را ندارد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان، یادآوری‌کرد: در این شرایط و به دلیل قرار رفتن این شهر تاریخی در مرکز ایران، مسافران به اصفهان بیشتر به عنوان شهری در مرکز مسیر جاده‌های عبوری کشور می‌نگرند که چنین وضعیتی خوب نیست.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register