الهیاری: نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق صنایع دستی پیشرو است

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت:نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق صنایع دستی پیشرو است همچنین این نهاد همیار میراث فرهنگی در توسعه گردشگری استان است.

به گزارش پایگاه خبری کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون اله یاری، ظهر روز چهار شنبه- 11 مرداد ماه- با حضور فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان در جمع روسای کلانتریها و فرماندهان پاسگاههای استان،اظهار کرد: امنیت کنونی ایران اسلامی و تک تک شهرها، مدیون تلاشهای شبانه روزی نیروی انتظامی می باشد، لذا یکی از مهمترین وظایف این نیرو، مبارزه با قاچاق، بخصوص قاچاق صنایع دستی است.

وی با بیان اینکه تلاش نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با قاچاق صنایع دستی، عامل بسیار مهمی در رونق اقتصادی اشتغالزایی است،ادامه داد: نبود صنایع دستی بی کیفیت و قاچاق در دسترس گردشگران و خریداران باعث دیده شدن کیفیت واقعی صنایع دستی اصیل شهر اصفهان می شود و این خود باعث رونق اقتصادی و افزایش کیفیت روز افزون در صنایع دستی اصفهان بعنوان دومین شهر جهانی صنایع دستی است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش گفت: ایران اسلامی و استان اصفهان برای گردشگران بویژه گردشگران خارجی، منطقه ای امن همراه با میهمانوازی ایرانیان است به گونه ای که گردشگران خارجی که برای مرتبه اول وارد ایران و اصفهان می شوند از امنیت حاکم بر کشور عزیزمان بسیار متعجب و شگفت زده می شوند، و این حکایت از فعالیت شبانه روزی نیروهای انتظامی و سایر قوای امنیتی این مرز و بوم دارد.

الهیاری تاکید کرد: در بخش حفاریهای غیر مجاز در آثار تاریخی و مسائل مربوط به این تخلفات نیز نیروی انتظامی استان همراه همیشگی میراث فرهنگی بوده و در تمامی مراحل دوش به دوش این سازمان فعالیتهای ارزشمندی را ارائه نموده است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تداوم اینگونه جلسات باعث هماهنگی بیشتر نیروی انتظامی با سه حوزه فعالیت اداره کل میراث فرهنگی استان، یعنی صنایع دستی ، گردشگری و میراث فرهنگی خواهد بود.

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register