یک مسئول خبرداد : پروژه‌های گردشگری مانند بنگاه‌های کوچک حمایت می‌شوند

معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از موافقت استاندار اصفهان جهت حمایت از پروژه های گردشگری در راستای رفع موانع توسعه بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ حمید امینی، با اعلام این مطلب افزود: با توجه به جایگاه استان اصفهان در مقوله توسعه گردشگری کشور و اخذ رتبه برتر این استان در راستای توسعه مجموعه های گردشگری، نیاز مبرمی جهت حمایت مالی از پروژه های گردشگری و به ویژه فعالان بخش خصوصی احساس می شود.
وی تاکید کرد: به دنبال پیگیریهای مکرر مدیر کل میراث فرهنگی استان و همچنین این معاونت در کارگروه های گردشگری و رفع موانع تولید استان، از این پس ستاد مذکور پروژه های سرمایه گذاری در گردشگری استان را در سامانه بهین یاب این ستاد درج می نماید.
 این مسئول افزود: با این اقدام فعالان گردشگری استان که در حال ساخت و تکمیل تاسیسات گردشگری می باشند مشمول برخورداری از مزایای طرح تامین مالی بنگاه های کوچک (تا 50 نفر اشتغال) و بنگاه های متوسط (از 50 تا 100 نفر اشتغال) قرار می گیرند.
معاون امور طرحها و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان درباره چگونگی مراحل اجرائی این طرح عنوان کرد: با توجه به ضرورت انجام برخی تغییرات در سامانه بهین یاب و لزوم به روز رسانی آن، به درخواست معاونت سرمایه گذاری این اداره کل، امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، استاندار اصفهان دستور انجام این امر را صادر و از این اداره کل درخواست کرد تا با سرعت نسبت به ارسال و انعکاس پروژه ها و طرحهای گردشگری نیازمند به تامین مالی به دبیرخانه رفع موانع تولید استان در سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام گردد.

 

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register