پایگاه مدیریت دانش گردشگری راه‌اندازی شد

مدیرکل آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری گفت: پایگاه مدیریت دانش گردشگری در مراسمی با حضور معاون گردشگری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کسب فردا- به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری ابوطالب قاسمی، اعلام کرد: این پایگاه با هدف دسترسی سریع و راحت، اشتراک‌گذاری و استفاده از منابع علمی ازجمله طرح‌ها، گزارش‌ها، مقالات، کتاب‌ها و پایان نامه‌های دانشگاهی با موضوع گردشگری و با همکاری دفتر فناوری اطلاعات گردشگری طراحی و راه‌اندازی شده است.

وی پیوند صنعت گردشگری و دانشگاه و کاربردی‌سازی دانش گردشگری در بخش دانشگاهی را از جمله اهداف مهم طراحی و راه‌اندازی این سامانه دانست و گفت: این پایگاه مسئولیت حفظ سوابق پژوهشی گردشگری به صورت تخصصی و تجمیع در یک سامانه و گسترش دانش، دریافت بازخوردها، یادگیری و خلق ایده‌های جدید را بر عهده دارد.

مدیرکل آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری با تاکید بر اینکه چشم‌انداز توسعه این سامانه بر مبنای اصلاح و بهبود دانش در قالب دانش جدید طرح‌ریزی شده است، بیان کرد: پایگاه مدیریت دانش گردشگری فرصتی برای نمایش آثار برتر دانشجویی و تحقیقاتی و دسترسی سریع و منسجم تحقیقات گردشگری ذیل حوزه آموزش و مطالعات گردشگری است.

پایان پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register