رئیس شورای شهر فلاورجان خبر‌ داد: شهرستان‌های فلاورجان و “محمودآباد” مازندران خواهر خوانده شدند

رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان از امضای توافقنامه خواهر خواندگی بین دو شهرستان فلاورجان و محمودآباد مازندارن خبر داد و گفت: چنین تفاهمی برای نخستین بار بین دو شهرستان در کشور انجام شده است.

علیرضا کیانی در گفتگو با کسب فردا- اظهاکرد: برای نخستین بار در کشور تفاهم نامه خواهر خواندگی توسط فرمانداران دو شهرستان فلاورجان و “محمودآباد” مازندارن در اردیبهشت امسال(97) و در راستای استفاده از ظرفیت‌های مشترک علمی، اقتصادی، گردشگری و …. امضا شده است.

وی تصریح‌کرد: محصولات معروف شمال مانند کلوچه و انواع میوه و صنایع‌دستی در بازارچه در فلاورجان به فروش می‌رسد و بالعکس تولیدات صنایع دستی و موادغذایی خانگی فلاورجان نیز در “محمود آباد” فرخته خواهد شد.

رئیس شورای شهر با تاکید بر اینکه این امر با تلاش” دکتر محمد شیخی” یکی از نخبگان فلاورجان انجام شده است، گفت: عقد این گونه تفاهم نامه‌ها بر رشد اقتصادی شهرستان فلاورجان اثر مثبت می‌گذارد.

کیانی با یادآوری اینکه زمین‌های این شهرستان در حوضه آبریز زاینده رود قرار دارد و دارای حقابه تاریخی از این رودخانه است، تاکید‌کرد: گلخانه‌های شهرستان فلاورجان “گل رز” به هلند صادر می‌کنند.

وی گفت: گلخانه‌های فلاورجان پتانسیل زیادی برای فروش گل‌های زینتی به سراسر  کشور و از جمله شهرستان “محمود آباد” مازندارن دارند.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register