پیش فروش بلیت قطارهای مسافری اسفند آغاز شد

پیش‌فروش بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا ۲۲ اسفند از ساعت ۹ صبح – روز سه شنبه 17 بهمن ماه – از طریق سایت‌های فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

به گزارش کسب فردا- به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت راه‌آهن، همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز سه شنبه (۱۷ بهمن) از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از بین بلیت‌های باقی مانده انجام می‌شود.

گفتنی است،در پاسخ به تقاضاهای متعدد مردمی برای افزایش فروش اینترنتی بلیت قطارهای مسافری، به‌منظور رفاه مردم، تسهیل خرید بلیت و پرهیز از ایجاد صف در مراکز فروش حضوری، راه آهن جمهوری اسلامی اقدام به برنامه‌ریزی برای اولویت بخشی به پیش فروش بلیت‌ها به صورت اینترنتی کرده است.

در روش جدید که برای نخستین بار به صورت آزمایشی برای پیش فروش اسفند ماه اجرا خواهد شد، ابتدا کل ظرفیت بلیت قطارها در پیش فروش اینترنتی عرضه خواهد شد و فروش حضوری نیز چهار ساعت پس از شروع فروش اینترنتی و از میان بلیت‌های باقی مانده آغاز خواهد شد. بر این اساس، راه آهن جمهوری اسلامی ایران هموطنان را به خرید بلیت از طریق سکوهای اینترنتی توصیه می‌کند.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به «پایگاه اینترنتی» مراجعه کنند.

پایان پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register