یک مقام مسئول خبر داد: راه اندازی پنجمین سامانه توزین حین حرکت در اصفهان

مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از راه اندازی پنجمین سامانه هوشمند توزین در حین حرکت  درمحور مورچه خورت به اصفهان خبرداد.

به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان،‌ مرضیه فراست اظهار کرد: در حال حاضر  چهار سامانه هوشمند توزین درحین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اصفهان فعال است که عملیات اجرایی و نصب سه سامانه توزین در راه های استان اصفهان نیز در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: عملیات اجرایی تجهیز محور مورچه خورت به اصفهان به سامانه های توزین در حین حرکت  (WIM)  نیز پایان یافته و این سامانه در مدار بهره برداری قرار گرفته است.

 مدیر مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان پیش بینی کرد در آینده نزدیک دو سامانه دیگر به جمع سامانه های هوشمند توزین در حین حرکت در استان اصفهان اضافه شود تا در مجموع 9سامانه هوشمند توزین بار در محورهای مواصلاتی استان اصفهان فعال باشد.

فراست ادامه داد:  نصب این سامانه در نزدیکی پلیس‌راه‌ها اطلاعات بسیار مفیدی از وسایل نقلیهٔ متخلف (دارای اضافه بار و یا سرعت غیرمجاز)  به دستگاه های ذی صلاح ارائه می دهد که نقش مهمی در جلوگیری از حوادث جاده ای دارد.

انتهای پیام

 ​

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register