سخنگوی شورای شهر دُرچه: بهره‌ برداری از برخی پروژه‌های عمرانی” دُرچه” در هفته دولت/ جایگاه ویژه سوخت گازوئیل ایجاد خواهد شد

سخنگو و عضو شورای شهر دُرچه اصفهان گفت: پروژه‌های مختلف عمرانی و به ویژه خیابان‌سازی در منطقه درچه با جدیت دنبال می‌شود که تعدادی از این طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

اکبر جزینی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: پروژه دو بانده کردن خیابان درچه به محله “تیرانجی” در هفته دولت به اتمام می‌رسد و در حال حاضر یک خط آن نیز زیرسازی و آسفالت کامل شده است، همچنین پل معروف به “پل بحران” در این مسیر نیز دو بانده خواهد شد.

وی گفت: خیابان‌های” بسیج، شریعتی دینان و 16 متری” در سال جاری به همدیگر وصل خواهند شد تا ترافیک شهری درچه را کاهش دهند، البته اسم مناسبی برای خیابان 16 متری نیز در آینده در کمیته نامگذاری شورای شهر تعیین می‌شود.

سخنگوی شورای شهر، تاکید‌کرد: قصد احداث” کمربندی غرب درچه” را داریم که از حوالی باربری‌ها آغاز شده و با عبور از کنار مزارع محله “ولاشان” به پل “حسین‌آباد” در روی زاینده‌رود ختم می‌شود که در کاهش ترافیک نقش مهمی خواهد داشت.

جزینی گفت: اخیرا با معاون وزیر راه و شهرسازی برای تامین قیر و آسفالت این طرح نیز به توافق‌هایی رسیده‌ایم، همچنین آسفالت‌کاری خیابان‌های داخل شهر درچه و کوچه ها نیز در دستور کار است.

ساخت باسکول جدید

وی از احداث یک باسکول جدید در نزدیک میدان میوه و تره بار این شهر خبرداد و گفت: خیابان روبری این میدان سه بانده شده که باند سوم آن در حال ساخت است و بزودی کار آن به اتمام می‌رسد.

نایب رئیس شورای شهر درچه، با اشاره به وجود یک باسکول قدیمی در ورودی میدان میوه و تره بار این شهر، افزود: ایجاد باسکول جدید، پروژه‌ای مشارکتی بین شهرداری و فعالان صنفی این میدان خواهد بود.

پیشرفت 60 درصدی ساختمان جدید شهرداری

جزینی از طرح ساخت “جایگاه یا پمپ ویژه گازویل ” در حوالی باربری‌های شهر درچه خبر داد و گفت: به دنبال ایجاد دو پمپ بنزین کنار خیابانی در شهر درچه هستیم و در این راستا سرمایه‌گذاران را جذب می‌کنیم.

وی افزود: ساختمان جدید شهرداری درچه 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و با توجه به مشکلاتی اقتصادی کنونی اتمام آن را تا سال 98 پیش بینی می‌کنیم، زیرا پیمانکار طرح دچار معضلات ناشی از نوسانات قیمت مصالح و … شده است.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

 

 

 

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register