شیردل اعلام‌کرد: بازار اینترنتی صنایع‌دستی را از دست نمی‌دهیم

رییس اتحایه صنف صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: فرصت با ارزش فضای مجازی در خرید و فروش این کالاهای هنری را از دست نمی‌دهیم.

عباس شیردل در گفتگو با کسب فردا-اظهارکرد:فروش صنایع‌دستی مانند دیگر اجناس در بازار نیازمند حضور جدی هنرمندان و مغازه‌داران این کالاها در فضای مجازی است، زیرا نمی‌توان این فرصت با ارزش را از دست داد.

وی تصریح‌کرد: بیشتر مبادلات در این عرصه هنوز به صورت فیزیکی  و با حضور مستقیم در مغازه‌های این صنف انجام می‌شود، که بخشی از آن مربوط به مراجعه گردشگران داخلی و خارجی است و سهم دیگر این نوع خرید و فروش سنتی را مردم ساکن شهر و یا حومه اصفهان انجام می‌دهد.

این هنرمند اصفهانی با بیان اینکه خرید و فروش توریست‌ها در مغازه‌ها امری عادی است و نمی‌توان با آن مخالفت نمود،گفت: ظرفیت بالای تجارت در فضای مجازی به نفع خریداران این اجناس در شهرستان‌های حومه اصفهان خواهد شد، زیرا مشکل ترافیک مسیر، پرس و جوی مدوم قیمت در سطح شهر و … برای آنان رفع می‌شود.

شیردل، گفت: اخیرا با سامانه اینترنتی – 193- تفاهم نامه‌ای برای فروش اینترنتی صنایع‌دستی امضا کرده‌ایم که برای درآمد فعالان این صنف در  درازمدت آثار خوبی به همراه خواهد داشت.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register