الهیاری اعلام کرد : گردشگری شرق اصفهان توسعه می یابد

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تاکید کرد: توسعه گردشگری شرق شهرستان اصفهان در دستور کار میراث فرهنگی در سال 1397 قرار دارد.
به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ روز گذشته- سه شنبه- فریدون الهیاری در جمع تعدادی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نوروز امسال و استقبال گسترده گردشگران نشان دهنده سالی پر رونق برای گردشگری استان اصفهان خواهد بود، لذا امیدواریم نوروز طلیعه بخش توسعه کیفی استان اصفهان به ویژه در حوزه شهرستانها باشد.
وی به تحرک ایجاد شده در زمینه توسعه گردشگری در استان اصفهان و همچنین ترویج صنایع دستی و حفاظت از میراث فرهنگی اشاره کرد.
این مسئول تصریح کرد: تلاش می کنیم تا در سال 1397، گردشگری را در کنار ترویج صنایع دستی و حفظ میراث فرهنگی در منطقه شرق اصفهان که مردمش به واسطه بروز خشکسالی هم اکنون در تنگناهای شدید اقتصادی به سر می برند، گسترش دهیم.
وی اضافه کرد: هم اینک وجود 10 اقامتگاه بومگردی در کنار روستاهای هدف صنایع دستی و اجرای طرح های متعدد مرمت آثار تاریخی، زمینه مناسبی را برای توسعه همه جانبه منطقه شرق اصفهان فراهم آورده است.
همچنین حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن ابراز خرسندی از تلاشهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در راستای توسعه توریسم تصریح کرد: امیدواریم تا با توجه به وجود تنگناهای اقتصادی از یکسو و بروز خشکسالی ممتد از سوی دیگر، بتوانیم با توسعه گردشگری بخشی از معضلات اجتماعی و اقتصادی مردم اصفهان را رفع نمائیم.
انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register