یک مسئول صنفی کارگران نانوایی: کاهش کیفیت پخت نان صحت ندارد

رییس کانون سراسری انجمن‌های صنفی کارگران نانوایی ایران گفت: کاهش کیفیت پخت نان در کشور صحت ندارد و در مواردی هم که چنین باشد دلیل آن به خاطر کیفیت پایین آرد است و مقصر نانوایان نیستند.

علی یزدانی در گفتگو با کسب فردا – اظهار کرد: برخی عنوان می‌کنند که در سال‌های اخیر کیفیت این کالای خوراکی بهبود نیافته است که این سخن را تکذیب می‌کنم و معتقدم کیفت نان به علت رقابت بالا بین نانوایان بهترهم شده است.

وی تاکید‌کرد: حدود سه سال است که نرخ دستمزد کارگران فنی و ماهر این صنف افزایش نیافته است، اما این امر دلیل بر این نشده که این افراد نان بی کیفیت به دست مشتری بدهند.

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان، اظهارکرد: پخت نامرغوب زمانی رخ می‌دهد که تعداد معدودی نانوا از آرد بی‌کیفت استفاده کنند. که این امر نیز تقصیر نانوایان نیست بلکه این ماده اولیه را از دولت تحویل گرفته‌اند.

یزدانی، یادآوری‌کرد: اساسا کیفیت گندم تولیدی در داخل به ویژه در مناطقی که کشاورزی سنتی رواج دارد به نسبت گندم وارداتی پایین‌تر است و در مواقعی ممکن است آرد یکدست تولید شده از این نوع گندم‌های داخلی به واحدهای خبازی برسد.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register