یک کارشناس بازار : رونق اقتصادی در فضای مجازی بدست می‌آید

رییس کمیسیون اقتصادی اتاق اصناف مرکز استان اصفهان  با بیان اینکه در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی برای رونق هر گونه کسب و کاری الزامی است،گفت: صنف صنایع دستی اصفهان در زمینه تجارات الکترونیک رشد خوبی داشته است.

روح الله چلونگر در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: رشد اقتصادی استان اصفهان در شرایط فعلی نیازمند و حمایت جدی از اصناف تولیدی مانند فرش دستباف، صنایع‌دستی و همچنین توسعه در راستای صنعت گردشگری است.

وی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاری گسترده و فعالیت‌های زیادی بر مبنای دانش روز در این حرفه‌ها انجام‌ گیرد، تاکید‌کرد: در دنیای امروز استفاده از فضای مجازی برای رونق هر گونه کسب و کاری الزامی است، بنابراین سه زمینه اقتصادی یاد شده استان نیز از این قانون استثنا نیستند.

این مقام صنفی، گفت: اقامتگاه‌های بومگردی، هتل‌ها، رستوران‌ها، آژانس‌های مسافرتی و سایر مشاغل خدماتی وابسته به توریسم نمی‌توانند از تبلیغات و بازاریابی در اینترنت غافل شوند، همچنین معرفی شرکت‌ها و تولیدکنندگان و صادرکنندگان در اصناف نیز در شبکه‌های اجتماعی یک ضرورت غیر قابل انکار است.

چلونگر تاکیدکرد: خوشبتخانه صنف صنایع‌دستی اصفهان در زمینه حضور در بازارهای مجازی مانند سامانه 193 و دیگر موارد شبکه‌های اجتماعی به نسبت به دیگر اتحادیه‌های صنفی در این شهر موفق‌تر و بهتر عمل کرده است و قطعا این حرکت در آینده ،کسب و کار و اشتغال در این حرفه‌های ارزشمند هنری را بهبود خواهد بخشید.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register