صدور ششمین مجوز ساخت بوم گردی در آران و بیدگل 

 رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان آران و بیدگل از صدور ششمین مجوز احداث اقامتگاه های بوم گردی در این شهرستان خبرداد.
به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ جواد صدیقیان  با اعلام این خبر افزود: امروزه بحث رونق اقامتگاه های بوم گردی به عنوان یکی از زیر شاخه های صنعت گردشگری می تواند استفاده از ظرفیت های بومی و گردشگری در مناطق مختلف به ویژه شهرستان آران و بیدگل را فراهم سازد.
وی ادامه داد: سالیانه هزاران گردشگر داخلی و خارجی وارد این شهرستان می شوند که با ایجاد اقامتگاه ها می توان نقش موثری را در ماندگاری آنان و توسعه کسب و کارهای بومی ایجاد کرد.
رئیس اداره میراث فرهنگی آران و بیدگل گفت: اقامتگاه های بوم گردی با ویژگی های معماری اسلامی و ایرانی، احیای سنت ها و آداب و رسوم هر منطقه مورد توجه گردشگران خارجی است که با اجرای آن می توان بخشی از هویت و فرهنگ یک منطقه را به مرحله نمایش گذاشت.
صدیقیان تاکید کرد: هدف از راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی، رونق صنعت گردشگری با ترویج باورهای معنوی مردم محلی به گردشگران، ایجاد همدلی و مشارکت بین گردشگران و مردم، ایجاد پایبندی به اخلاق زیست محیطی و پایداری کیفیت زندگی مردم منطقه و آشنا سازی گردشگران با اماکن تاریخی و ظرفیت های گردشگری شهرستان آران و بیدگل است.
انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register