رییس اتاق اصناف اصفهان: توان مدیریتی اصناف اصفهان را ارتقا می‌‌دهیم/ آموزش‌ فعالان صنفی با جدیت دنبال می‌شود

رییس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: آموزش تخصصی اعضای هیات رییسه اتحادیه‌های صنفی در حال اجراست، زیرا توانمندسازی این افراد مسئول را در دستور کار قرار داده‌ایم.

رسول جهانگیری در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: معتقدم که بازاریان و اصناف برای رشد در کسب و کار خود باید هر ساله و طبق شرایط روز آموزش‌های گوناگون شغلی در زمینه فعالیت خود را فراگیرند، زیرا در دنیای کار و تجارت امروز به طور مداوم با چالش‌های جدید مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه اجرای این امر با مرکز آموزش‌های اتاق اصناف اصفهان است، افزود: آموزش فعالان صنوف به دو روش عمومی برای صاحبان واحدهای صنفی و تخصصی برای روسای اتحادیه‌ها به طور منظم و جدی انجام می‌شود.

این مقام مسئول، تصریح کرد: در مورد اول به بازاریان و اصناف موضوعاتی مانند قوانین نظام صنفی، مالیات، بیمه، اداره کار و … تعلیم داده می‌شود که تمام سرفصل‌های آموزشی مربوطه طبق استاندارهای روز تدوین شده است.

جهانگیری تاکیدکرد: در مورد دوم به اعضای هیات رئیسه، بازرسان و سایر افراد دارای مسئولیت بالا در اتحادیه‌های صنفی آموزش‌های تخصصی مدیریتی داده می‌شود، زیرا معتقدم که توانمندسازی این گروه از مدیران اثر مستقیم و غیر قابل انکاری بر رشد کسب و کار در زیر مجموعه صنفی آنان و نیز جامعه خواهد داشت.

وی در خاتمه یادآوری‌کرد: مرکز آموزش‌های اتاق اصناف در اصفهان به طور مستقل از ساختمان اداری این اتاق و در یکی از نقاط این شهر و با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهتر از سال‌های گذشته بکار خود مشغول است و البته در آینده کیفیت، شرایط و نحوه این آموزش‌ها برای فعالان صنفی، مناسب‌تر و بهتر خواهد شد.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register