استاندار اصفهان: دودکش ها را پایین آورده و موتورهای پمپ را در اصفهان خاموش می کنیم

 استاندار اصفهان گفت: علم و فناوری محور توسعه اصفهان است و از آنجاییکه استان دیگر توان توسعه دودکش ها و پمپ های آب را ندارد این دودکش ها را پایین آورده و پمپ ها را خاموش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری کسب فردا و به نقل از خبرگزاری مهر،رسول زرگرپور ظهر جمعه در آئین افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فناوری های نوین شهری اظهار داشت: تابستان امسال برای اصفهان نه تنها از نظر هواشناسی داغ بود بلکه بازار علم و فناوری نیز در اصفهان در این فصل خیلی داغ بود.

وی تاسیس منطقه علم و فناوری در اصفهان را از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در استان اصفهان در این ایام دانست و ابراز داشت: ایجاد این منطقه پس از ۱۶ سال پیگیری محقق شد.

استاندار اصفهان راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری را جهش بزرگ اقتصادی در کشور عنوان کرد و گفت: علم و فناوری محور توسعه اصفهان است و از آنجایی که اصفهان دیگر توان توسعه دودکش ها و پمپ های آب را ندارد، دودکش ها را پایین آورده و پمپ های آب را خاموش می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان ۵۵۰ شرکت دانش بنیان فعالیت دارد، اضافه کرد : این شرکت ها برای شش هزار نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

زرگرپور با اشاره به اینکه راه اندازی منطقه ویژه علم و فناوری زمینه ساز تبدیل علم به ثروت است، ابراز داشت: در این زمینه از همه نخبگان و دانشگاهیان دعوت می شود برای ارتقای این منطقه گام بردارند.

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register