نخستین جشنواره فیلم کوتاه “مهر سلامت” در اصفهان برگزار می‌شود

دبیر اجرایی جشنواره  فیلم کوتاه مهر سلامت  از برگزاری نخستین دوره این جشنواره در شهر اصفهان در مهرماه سال جاری خبر داد.  

محمدپسران رزاق در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: نخستین جشنواره فیلم‌کوتاه ” مهر سلامت” به میزبانی شهر تاریخی اصفهان در مهرماه سال جاری(97) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره در بخش‌های مستند، داستانی، فیلمنامه و بخش دانش آموزی برگزار می‌شود و حداکثر زمان فیلم‌های ارسالی 45 دقیقه تعیین شده است.

این مسئول برگزاری جشنواره با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به “نخستین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت” تا 30 تیرماه امسال است، ادامه‌داد: متقاصیان برای شرکت و کسب اطلاعات بیشتر درباره این جشنواره باید به سایت (  www.msff.ir ) مراجعه نمایند.

پسران رزاق اضافه‌کرد: شرکت تمامی افراد حقیقی، حقوقی، سازمانها، نهادها و ….. در جشنواره “مهر سلامت” اصفهان آزاد می‌باشد، همچنین تاکنون از برخی استان‌های کشور تعداد زیادی اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

گفتنی است این جشنواره با حمایت مجمع خیرین سلامت استان اصفهان برگزار می‌شود و ترویج فرهنگ نیکوکاری در حوزه سلامت، ارتقاء نظام سلامت با اولیت پیگیری و همدلی خیرین، ارج نهادن به مقام والای نیکوکاران حوزه سلامت، بازنمایی خدمات صورت گرفته افراد خیرخواه در زمینه بهداشت و سلامت، تشویق فیلمسازان کشور به فعالیت در این عرصه مهم و …. از اهداف اصلی برگزاری آن است.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

عکسهای خبر دریافتی است

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register