ظهرابی: فرمانداری کاشان برنامه جامع کاهش آلودگی هوا را اجرایی کند

مدیر کل محیط زیست استان اصفهان گفت: برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کاشان تهیه شده است و فرمانداری کاشان باید با قدرت و سرعت بیشتر در راستای اجرایی کردن این طرح قدم بردارد.

به گزارش پایگاه خبری کسب فردا- حمید ظهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه اکوسیستم شهرستان کاشان از دیگر شهرستان‌های استان تا حدودی متفاوت است، اظهار کرد: به طور معمول آلودگی کاشان ناشی از کانون‌های بحرانی گردوغبار است مگر در روزهایی که اینورژن نیز وجود دارد و این آلودگی‌ها ترکیب می‌شود.

وی افزود: برآورد ما این است که به جز روزهایی که سکون و وارونگی دما را شاهد هستم که شرایط خاصی ایجاد می‌کند نمی‌توان دلیل آلودگی شهرستان اصفهان و کاشان را یکسان برشمرد چرا که موقعیت‌های جغرافیایی متفاوتی دارند.

مدیر کل محیط زیست استان اصفهان در ارتباط با آلایندگی نیروگاه‌ سیکل ترکیبی در مجاورت کاشان و تاثیر آن بر آلودگی این شهرستان اظهار داشت: به طور کلی توسعه صنعتی در فاصله بسیار نزدیکی از شهر کاشان رخ داده و حجم زیادی از صنایع در نزدیکی این شهر قرار دارند که اتفاق ناخوشایندی است.

تهیه برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کاشان

 ظهرابی با بیان اینکه برنامه جامع کاهش آلودگی هوای کاشان تهیه شده است که شامل مفادی در ارتباط با صنایع نیز هست،گفت: این برنامه از سال گذشته به فرمانداری و محیط زیست کاشان ابلاغ شده است که باید همانند اصفهان آن را به مرحله اجرا بگذارند.

وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل این برنامه در کاشان اجرایی نشده است،افزود: اقداماتی در راستای اجرایی کردن این طرح انجام شده اما لازم است فرمانداری کاشان با قدرت و سرعت بیشتر در راستای اجرایی کردن این طرح قدم بردارد.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register