رییس اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان: صنعت چوب اصفهان استانداردسازی می‌شود

رییس اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان گفت: استانداردسازی تولیدات این صنعت را در دستورکار قرار می‌دهیم، زیرا مشتریان بازارهای داخلی و خارجی نیارمند مصنوعات چوبی ایمن و دارای کیفیت بالا هستند.

محمد شادمند در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: استاندارد‌سازی اقدامی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده به شمار می‌آید، بنابراین اجرای آن بر اساس اصول علمی در تولید مصنوعات چوبی موجب حفظ سلامتی، ایمنی و رفاه انسان در محیط کار و زندگی می‌شود.

وی افزود: طراحی اصولی و اجرای پارامترهای مشخص، زمینه خوبی برای رشد کمی و کیفی و همچنین صادرات محصولات در بازارهای جهانی فراهم می‌کند.

رییس اتحادیه مصنوعات چوبی اصفهان، اضافه‌کرد: استانداردسازی در تمامی رسته‌های این صنعت، کنترل نهادهای نظارتی را برای دفاع از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان هموار و تسریع می‌نماید.

شادمند، ادامه‌داد: این اتحادیه در راستای ارتقای کیفی تولیدات صنعت چوب در سطح شهرستان اصفهان با اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی استان وارد رایزنی و گفتگوی تخصصی شده است، اما در هرحال باید باور داشت که بازار اصفهان اشباع شده و نیازهای مشتریان کمتر از میزان تولیدات برآورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اخذ استاندارد برای واحدهای تولیدی یک مزیت و برتری محسوب می‌شود، گفت: با فراهم آوردن بسترهای لازم می‌توان مسیر صادرات این نوع محصولات را باز کرد، همچنین توان فنی و مهندسی فعالان این صنف افزایش خواهد یافت.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

 

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register