صنایع کوچک و متوسط در بخش آب و برق توسعه می‌یابند

وزارت نیرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با امضای تفاهم‌نامه‌ای توافق کردند تا به توسعه SMEها (صنایع کوچک و متوسط) در بخش آب و برق بپردازند.

به‌گزارش کسب فردا – به نقل از خبرگزاری ایرنا و به نقل از وزارت نیرو،تفاهم‌نامه گسترش زمینه‌های همکاری آموزشی، پژوهشی و فناوری بین وزارت نیرو و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه شامل گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه توسعه و توانمندسازی صنایع کوچک در موضوع‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری با تمرکز بر صنایع فعال در حوزه آب و برق است.

برپایه این گزارش، طرفین توافق کردند در زمینه همکاری و حمایت از انجام طرح‌های تحقیق و توسعه، طرح‌های مطالعاتی و پژوهشی مشترک به منظور تقویت و توسعه SME ها و صنعت آب و برق، مانیتورینگ و تامین مالی طرح‌های صنعتی دارای توجیه، تجاری‌سازی پروژه‌های تحقیقاتی و استارتاپ‌ها و ایده‌های مرتبط با صنعت آب، برق و انرژی، توانمندسازی پیمانکاران و مشاوران صنعتی صنعت آب و برق، ارزیابی و ارتقای SME ‌های دارای قابلیت قرارگیری در فهرست تامین‌کنندگان وزارت نیرو و تامین نیازهای صنعت آب و برق و توسعه زنجیره تامین وزارت نیرو است.

همکاری در زمینه تدوین استانداردها و الزام‌های وزارت نیرو در تامین کالا و تجهیزات و کمک به SME ‌ها برای اخذ استانداردهای لازم، آموزش و توانمندسازی صاحبان SME ‌ها، استارتاپ‌ها و مشاوران صنعتی مربوطه، استفاده دو طرف از امکانات آموزشی و پژوهشی و مراکز خدمات آموزشی، استفاده از ظرفیت‌های آزمایشگاه‌های مرجع و مراکز تحقیق و توسعه در شهرک‌های فناوری و مراکز خدمات فناوری کسب‌وکار در چارچوب رفع نیازهای آزمایشگاهی وزارت نیرو در صنایع مربوطه، دیگر موارد تعهد طرفین در این تفاهم‌نامه بود.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register