رئیس شورای شهر درچه خبرداد: ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در نیروگاه ” اسلام‌آباد” دُرچه

رئیس شورای شهر دُرچه اصفهان از شروع ساخت تصفیه خانه فاضلاب در نیروگاه اسلام‌آباد “خبرداد و گفت: توسعه شبکه فاضلاب شهری پیشرفت خوبی داشته است.

اکبرجزینی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: طرح ایجاد شبکه فاضلاب شهری در منطقه درچه پیشرفت زیادی داشته و فقط در محلات “دینان و ولاشان” به اتمام نرسیده هرچند بخش زیادی از خیابان‌های آن لوله‌گذاری شده است.

وی با اشاره به بحران کم آبی در استان اصفهان، اعلام کرد: ساخت تصفیه‌ خانه فاضلاب در داخل محدوده نیروگاه “اسلام‌آباد” دُرچه شروع شده و  قرار است که فاضلاب این شهر به این مکان به ترتیب منتقل، تصفیه و استفاده گردد و در صورت امکان 30 لیتر بر ثانیه از پساب تفصیه شده نیز به فضای سبز درچه اختصاص یابد.

ضرورت همیاری مردمی در آسفالت معابر

این عضو شورای شهر درباره آسفالت معابر، گفت: شهرداری ملزم به آسفالت و تعمیر روکش خیابان‌های اصلی است، اما با توجه به کمبود بودجه برای آسفالت‌کشی خیابان‌های فرعی و کوچه‌های محلات شهر نیازمند همیاری 40 تا 50 درصدی مردم هستیم.

جزینی افزود: خوشبختانه در این زمینه نیز مردم برخی محلات همکاری کرده و قسمتی از هزینه آسفالت‌کشی را تامین نموده‌اند که نتیجه مثبت آن را نیز مشاهده می‌کنند.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register