یک فعال صنفی کارگران اصفهان: رفع موانع اداری سرمایه‌گذاران خارجی را جذب می‌کند

عضو هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان گفت: برای جذب کارآفرینان و سرمایه‌گذاران جهانی به صنعت توریسم ایران و استان اصفهان باید دو راهکار رفع بورکراسی اداری و ایجاد جامعه شاد را در دستور کار قرار دهیم.

سید حسین طباطبایی در گفتگو با کسب فردا-اظهارکرد: صنعت توریسم ایران در صورت پیشرفت می‌تواند به اندازه نفت برای کشور درآمدزایی ایجاد کند و مشکل بیکاری را تا حدی زیادی رفع نماید.

وی تاکیدکرد: کشورهایی موفق در گردشگری در همین خاورمیانه و در نزدیکی ایران با برنامه‌ریزی وسیع و جذب شرکت‌های بزرگ اروپایی و آمریکایی فعال در زمینه توریسم به این رشد رسیده‌اند و ایران نیز برای توسعه زیرساخت‌های خود در این عرصه باید چینی روشی را انتخاب کند.

این فعال کارگری افزود: روابط گسترده بین المللی سرمایه‌گذاران خارجی در جذب بیشتر کارآفرینان و توریست‌های سراسر دنیا به کشورمان نکته‌ای مهم است.

طباطبایی تصریح‌کرد: قطعا برای توسعه زیرساخت‌های کلان مانند هتل‌های بزرگ، توسعه جاده‌های روستایی، مراکز تفریحی و .. نیازمند منابع مالی زیاد و دانش جدید هستیم که فعالان جهانی توریسم از تخصص و سرمایه خوبی در این زمنیه برخوردارند.

وی ادامه‌داد: برای جذب کارآفرینان جهانی به توریسم ایران و همچنین استان اصفهان باید دو راهکار رفع بورکراسی اداری و ایجاد جامعه شاد را در دستور کار قرار دهیم، برای نمونه می‌توان در طول سال هفته‌هایی با برنامه‌های شاد ایجاد کنیم.

عضو هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان،تصریح‌کرد: هیچ سرمایه‌گذاری علاقه ندارد که در سرزمینی با انواع مشکلات اداری و موانع گوناگون در کسب و کار فعالیت کند، همچنین مردم غمگین و دچار انوع معضلات اقتصادی نمی‌توانند جامعه خوبی برای پذیرایی از توریست‌ها باشند.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register