یک مسئول صنفی کارگران اصفهان: رسانه ملی کارگران نمونه را در طول سال معرفی کند

رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان گفت: رسانه ملی در این استان صنعتی و سراسر کشور باید در تمام طول سال برنامه‌هایی در راستای معرفی و قدردانی از کارآفرینان و کارگران نمونه تهیه کند.

علی یزدانی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: قدرشناسی از زحمات کارآفرینان و کارگرانی خلاق واحدهای تولیدی و معرفی آنان در رسانه ملی یکی از راهکارهای حمایت از کالای ایرانی است.

وی تصریح‌کرد: صنعتگران با تلاش زیاد و سرمایه‌گذاری خود در شرایط سخت اقتصادی کنونی موجب ایجاد شغل برای مردم شده‌اند که معتقدم تمام رسانه‌ها و به ویژه رسانه ملی باید آنان را معرفی کنند تا از این قشر قدردانی شود.

این مسئول صنف کارگری با بیان اینکه معرفی کارآفرینان برتر در استان اصفهان و کشور انگیزه بخش صنعتگران جوان خواهد شد، گفت: کارگران زیادی در واحدهای تولیدی با ابتکار خود روش‌های کم هزینه‌ای را برای بهبود کیفی و افزایش تولید کارخانجات ابداع کرده‌اند که باید رسانه‌ها این افراد و فعالیت مفیدشان را معرفی کنند.

یزدانی با اشاره به هفته کار و کارگر گفت: از رسانه ملی در اصفهان نیز توقع داریم کارگران مطرح و زحمتکش و موثر در واحدهای تولیدی را معرفی کند تا اهمیت وجود این افراد در چرخه صنعت و کار کشور بیشتر مشخص شود.

وی تاکید‌کرد: ساخت برنامه‌های تلوزیونی در معرفی کارگران و کارآفرینان برتر کشور و استان اصفهان نباید به چند روز و یا هفته در سال محدود شود، بلکه باید برای اجرای آن برنامه‌ای منظم در تمام طول سال تدوین کرد تا مشکلات جامعه کار و تولید روشن شده و راهکارهای خروج از آن بهتر و سریعتر شناسایی گردد.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام  

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register