یک مسئول اعلام کرد: بازدید پنج هزار گردشگری نوروزی از “خالد‌آباد”/ جاذبه‌های توریستی شهر معرفی می‌شوند

مسئول ستاد نوروزی شهرداری خالدآباد از بازدید نزدیک به پنج هزار گردشگر از جاذبه‌های تاریخی این شهر کهن در ایام نوروز امسال(1397) خبر داد وگفت:برای معرفی جاذبه‌های توریستی این شهر تلاش خواهیم کرد.    

حامد مبارک‌نژاد در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: در نوروز امسال ( 1397) حدود پنج هزار مسافر از آثار تاریخی این شهر کهن بازدید کردند و آمار بازدید کنندگان از” امام زاده آقا علی عباس” در این ایام به حدود 45 هزار نفر می‌رسد.

وی با یادآوری اینکه شهر کهن “خالدآباد” در بخش امامزاده شهرستان نطنز قرار دارد،افزود: این شهر از جایگاه ارتباطی مهمی در منطقه برخوردار است، زیرا در مسیر جاده بین کمپ گردشگری “متین آباد” و امامزاده آقا علی عباس قرار دارد.

این مقام مسئول،ادامه داد: دو ایستگاه نوروزی در ورودی بخش امامزاده و همچنین خروجی “امامزاده آقاعلی عباس” ایجاد کرده بودیم و عده‌ای از مسافران گذری بودند که فقط از شهر خالدآباد عبور می‌کردند و گروهی دیگر نیز صرفا برای دیدن این شهرتاریخی وارد می‌شدند.

مبارک‌نژاد،افزود: در عید نوروز امسال اطلاع رسانی از جاذبه‌های توریستی شهر از طریق سایت، بروشور و نصب بنرهای مختلف در منطقه بیشتر از نوروز سال‌های قبل بود اما به هر حال در آینده سعی می‌کنیم که جاذبه‌های طبیعی و تاریخ این شهر را به گردشگران بیشتر معرفی نماییم.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register