یک مدیر صنفی کشاورزان دُرچه: ایجاد” شهرک گلخانه‌ای” به سود کشاورزی دُرچه است/ گلخانه شغل پایدار ایجاد می‌کند

مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی دُرچه اصفهان گفت: ایجاد شهرک گلخانه‌ای در مزارع این منطقه دارای منافع زیادی است، زیرا هزینه فعالیت در این نوع واحدهای تولید محصولات کشاورزی را کاهش می‌دهد.

محمدپناهی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: موافق ایجاد یک “شهرک گلخانه‌ای” متمرکز در منطقه درچه هستم، زیرا بسیاری از هزینه‌های گلخانه‌ها در تولید محصول، رسیدگی به موقع، امنیت، خرید و فروش بهتر و …. صرفه جویی خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت دستگاه‌های دولتی برای این امر ضروری است، گفت: مزارع منطقه درچه در حاشیه زاینده‌رود است و به دلیل وضعیت خشکی این رودخانه و بحران آب توسعه کشت گلخانه‌ای را لازم می‌دانم.

مدیر عامل شرکت تعاونی روستایی درچه،ادامه‌داد: کشت گلخانه‌ای موجب کاهش مصرف آب می‌شود و با ایجاد استخر و لوله کشی قطره‌ای از هدر رفت آب جلوگیری خواهد شد.

پناهی با بیان اینکه مزارع درچه خرده مالکی است اضافه‌کرد: کشت گلخانه‌ای برای این زمین‌ها مناسب است، همچنین در این محیط، شرایط کشت و کار در تمام فصل‌های سال وجود دارد که منجر به اشتغال پایدار می‌شود

وی یادآوری‌کرد: بیشتر کشاورزان درچه توان احداث واحدهای گلخانه‌ای را دارند و حتی می‌توانند از مزایای دولتی مربوط به این روش زراعت نیز استفاده نمایند.

کدخبرنگار: 711

انتهای پیام

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register