احتمال بارش های خفیف در اصفهان/کاهش دما از هفته آینده آغاز می شود

 رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی اصفهان گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های ضعیف بر استان است و در مناطقی از جمله غرب و جنوب، وزش باد شدید و احتمال بارش خفیف وجود دارد.

 به گزارش پایگاه خبری کسب فردا- حسن خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر،اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ناپایداری‌های ضعیف در استان است و بر این اساس آسمان در اکثر نقاط استان صاف تا کمی ابری گاهش با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در مناطقی از جمله غرب و جنوب استان وزش باد نسبتا شدید و احتمال بارش خفیف وجود دارد، افزود: دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه از یکشنبه آینده کاهش دما روند بسیار ضعیفی خواهد داشت، ابراز داشت: در طول امروز و فردا بادرود و آران با بیشینه دمای ۴۲ درجه گرم‌ترین نقطه استان و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه خنک‌ترین نقطه استان است.

وی اضافه کرد: همچنین در طول ۲۴ ساعت آینده اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۳۷ درجه را تجربه می‌کند و کمینه دمای اصفهان نیز ۲۵ درجه خواهد بود.

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register