نماینده اتاق اصناف ایران: بازار اصفهان 10 کامیون کمک مردمی به کرمانشاه فرستاد/ 22 تن برنج ارسال خواهد شد

نماینده اتاق اصناف ایران از ارسال 10 کامیون کمک های مردمی اصناف اصفهان برای زلزله زدگان استان کرمانشاه خبر داد و  گفت: اصناف و بازاریان این شهر حدود 22 تن برنج برای این مناطق ارسال خواهند کرد.

رسول جهانگیری در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: زلزله شدید هفته گذشته در استان کرمانشاه موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از هموطنان شد، بنابراین بازاریان و اصناف سراسر کشور در راستای وظیفه انسانی و در حد توان خود در حال کمک رسانی هستند.

وی تصریح‌کرد: تمامی اتحادیه‌های صنفی اصفهان در حال جمع آوری پول نقد هستند، زیرا قصد داریم با این مبالغ حدود 22 تن برنج خریداری و به مناطق آسیب دیده ارسال نماییم.

رییس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان، ادامه‌داد: سازمان بسیج اصناف کشور و اتاق اصناف ایران در روزهای اخیر اقدام به ایجاد یک ” آشپزخانه سیار” در مناطق زلزله زده کرده است، چرا که مردم آن نواحی نیازمند مصرف غذای گرم هستند.

جهانگیری با بیان اینکه کامیون‌های حمل کمک‌های ارسالی از اصفهان توسط سپاه صاحب الزمان تهیه شده است، افزود: تا کنون تعداد( 10) کامیون اجناس مردمی، مانند چادر، لباس گرم، آب معدنی، کفش، مواد خوراکی و … از مرکز اتاق اصناف شهر اصفهان به استان کرمانشاه ارسال شده است.

وی با یادآوری اینکه اتاق اصناف در بخش‌های شهرستان اصفهان دارای دفاتر است، اضافه‌کرد: از بخش” بهارستان” نیز تعداد 9 وانت نیسان از کمک‌های مردمی را ارسال کرده‌ایم.

این مقام صنفی،اظهارکرد: در روزهای نخست چادر فرستاده شد، اما به تدریج دریافتیم که فرستادن آن کافی است، بنابراین بر جمع آوری لباس گرم و مواد خوراکی بیشتر تاکید نمودیم.

کدخبرنگار:711     

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register