یزدانی اعلام کرد: سرمایه‌‌گذاری خارجی مشکل بیکاری اصفهان را حل می‌کند

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان گفت: مشکل بیکاری این استان با  سرمایه‌گذاری کلان خارجی در بخش گردشگری رفع می‌شود.

علی یزدانی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: آمار بیکاری استان اصفهان بالاست و برای ایجاد اشتغال پایدار باید اقدام به جذب سرمایه‌گذاری‌ کلان خارجی در بخش گردشگری کنیم.

وی تصریح کرد: شرکت‌های فعال جهانی در زمینه توریسم توانمندی‌های مالی و ارتباطی بسیار زیادی به نسبت فعالان داخلی دارند و در هر کشوری که کار خود را آغاز کنند کارآفرینان بیشتری را برای توسعه گردشگری به آن منطقه جذب می‌کنند.

این فعال کارگری گفت: این شرکت‌های بزرگ پس از اجرای طرح‌های زیرساختی خود در کشور هدف، برای کسب درآمد بیشتر اقدام به جذب توریست‌ها از سراسر دنیا می‌کنند که این به نفع اقتصاد محلی است و استان اصفهان نیز چاره‌ای برای حرکت به این سمت را ندارد.

یزدانی ادامه‌داد: ساخت مراکز اقامتی مانند هتل‌های مدرن یکی از نیازهای مهم جذب توریست است، زیرا نرخ اشتغال مستقیم و غیر مستقیم این اماکن بزرگ بالاست و در این زمینه هم به خوبی از توانایی مالی و علمی شرکت‌های خارجی می‌توانیم استفاده کنیم.

فرصت‌های خوبی که از دست رفت!

وی از رایزنی‌ و توافقات اولیه برای ساخت یک بیمارستان بزرگ 600 تختخوابی و هتل بزرگ “هما” در کوه صفه اصفهان توسط پیمانکاران خارجی خبرداد و گفت: قرار شد این سرمایه‌گذاران پروژه‌های خود را اجرایی کنند و بعد از بهره‌برداری از منافع آن سود بدست آورند، اما متاسفانه به دلایلی نا معلوم این عمل به نتیجه نرسید!!

رییس کانون انجمن‌های صنفی کارگران استان اصفهان، تاکیدکرد: ایجاد این دو مجموعه بزرگ درمانی و اقامتی برای رونق توریسم سلامت و نیز گردشگری تفریحی زیرساخت‌های بسیار ارزشمندی محسوب می‌شود و از طرف دیگر جوانان زیادی را به کار مشغول خواهد کرد، بنابراین توقف این دو طرح منطقی به نظر نمی‌رسد!!

کدخبرنگار:711

انتهای پیام

 

 

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register