به مناسبت ایام محرم: فروش گوشت کیلویی 23 هزار تومان به هیات های مذهبی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام جزئیات توزیع مرغ و گوشت دولتی در ایام محرم را تشریح کرد و گفت: در تهران علاوه بر گوشت قرمز منجمد و مرغ، گوشت گرم نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش پایگاه کسب فردا- علیرضا ولی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه گوشت قرمز و مرغ به اندازه کافی در بازار وجود دارد؛ اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم ما ۲۰۰۰تن گوشت منجمد گوساله وارداتی و ۱۰ هزارتن گوشت مرغ منجمد داخلی به استان ها ارسال کردیم بنابراین هیات های مذهبی می توانند با مراجعه به ادارات کل پشتیبانی امور دام استانها گوشت را به قیمت ۲۳ هزار تومان و مرغ را به قیمت ۵۳۰۰ تومان دریافت کنند.

وی اضافه کرد: در تهران علاوه بر مرغ و گوشت منجمد که با همین قیمت عرضه می‌گردد؛ گوشت گرم نیز به هیات ها عرضه می شود؛ ولی قیمت هرکیلوگرم گوشت گرم دولتی را ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: به هر اندازه که نیاز باشد ما آمادگی عرضه این نوع گوشت را داریم.

این مسئول گفت: بدین ترتیب هیات‌های مذهبی می توانند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی امور دام استان تهران واقع در خیابان ملاصدرا حواله مورد نظر را دریافت کنند، البته ما اعلام کردیم سازمان تبلیغات اسلامی  نیز می تواند این کار را انجام دهد.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register