فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور : تعامل پلیس با میراث فرهنگی امنیت گردشگران را افزایش می‌دهد

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور تاکید کرد: تعاملات دوسویه نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی استان به افزایش امنیت گردشگران در اصفهان خواهد انجامید.

به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ سردار امیر رحمت الهی ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب مهدی معصوم بیگی به فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان، وی را فردی فرهنگ دوست عنوان کرد که حضورش در اصفهان فرصتی مغتنم در راستای افزایش تعاملات میان اداره کل میراث فرهنگی استان و نیروی انتظامی خواهد بود.

وی با اشاره به نقش امنیت در حفاظت از میراث و توسعه گردشگری اظهار کرد: با توجه به بازدید بیش از 420 هزار گردشگر خارجی در هفت ماه جاری از بناهای تاریخی استان اصفهان، افزایش تعاملات دو سویه میان نیروی انتظامی و اداره کل میراث فرهنگی استان، حافظ امنیت گردشگران در استان اصفهان خواهد بود.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی کشور در ادامه سخنانش تسهیل در اجرای ماموریتهای سازمان را از دغدغه های اساسی یگان حفاظت میراث فرهنگی برشمرد و تاکید کرد: تلاش داریم تا با ایجاد ارتباط هر چه بیشتر با نیروی انتظامی و کمک گرفتن از این مجموعه ارزشمند و توانمند به پیشبرد اهداف خود دست یابیم.

رحمت الهی تصریح کرد: در راستای دست یابی به این هدف و مطابق با بند 8 قوانین مصوب شورای عالی امنیت ملی در این حوزه، تلاش نموده ایم با تدوین قواعد علمی و متقن، آموزش مبانی میراث فرهنگی را در سر فصلهای درسی دانشکده علوم انتظامی مصوب نمائیم، با این وصف از این دانشجویان افسری نیروی انتظامی در دروس علمی خود به آموزش و پژوهش در حوزه میراث فرهنگی نیز می پردازند.

 وی گفت: همکاری نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی می تواند به برخورد ضابطه مند در حوزه جرائم سازمان یافته در زمینه میراث فرهنگی از جمله در زمینه جرائم فضای مجازی منجر شود.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register