تا پایان مهرماه : بازدید 33 هزار گردشگر خارجی از نائین

رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان نائین از بازدید بیش از 33 هزار نفر گردشگر خارجی از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه خبر داد.

به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ محمود مدنیان  با اعلام این خبر گفت : بر اساس آمار ورودی گردشگران خارجی به شهرستان نائین و بازدید از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 33 هزار نفر گردشگر خارجی به شهرستان نائین وارد و از بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان بازدید نموده اند .

وی گفت: بیشترین آمار ورود گردشگران متعلق به قاره اروپا و کشورهای آلمان،‌ فرانسه و ‌ایتالیا بوده و تقریباً از تمامی نقاط و قاره های جهان گردشگران مختلف در این مدت حضور داشته اند که در این بین گردشگرانی از کشورهای شرق آسیا، ‌جنوب آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی و استرالیا به چشم می خورند .

این مسئول، افزود: مهمترین جاذبه های گردشگری شهرستان نائین که گردشگران خارجی از آن بازدید می نمایند شامل مسجد جامع نائین، ‌خانه تاریخی پیرنیا، موزه کویر نائین، ‌محلات تاریخی ‌باب المسجد، ‌چهل دختران و نوآباد، نارین قلعه، بازار تاریخی نائین، ‌کارگاه های عبابافی محمدیه، کویرهای مناطق شرقی شهرستان، انارک و چوپانان بازدید می نمایند .

گفتنی است،شهرستان نائین در شرق استان اصفهان و با بیش از 1200 اثر تاریخی شناسایی شده و صنایع دستی متعدد و منحصر به فرد، ‌جاذبه های بسیار زیبای کویری و کوهستانی، جاذبه های معدنی، ‌آداب و رسوم سنتی و بومی خاص منطقه، حیات وحش زیبا با پوشش گیاهی و جانوری خاص و … یکی از مهمترین شهرستان های گردشگری استان اصفهان محسوب می گردد.

انتهای پیام

 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register