عضو شورای شهر دُرچه: بازار گل و گیاه، ظرفیت گردشگری دُرچه است

نایب رییس شورای شهر دُرچه گفت: بازار بین المللی گل و گیاه دُرچه یک ظرفیت ارزشمند برای جذب توریست به این شهر است.

اکبرجزینی در گفتگو با کسب فردا- اظهارکرد: چند سال اخیر بازار (یا نمایشگاه) بین المللی گل و گیاه استان اصفهان در شهر دُرچه ایجاد شد که این مجموعه در استان جایگاه بالا و مهمی دارد، البته فقط قسمتی از آن فعال است اما و فازهای بعدی در آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این بازار تا کنون اثرات خوبی بر رشد کسب و کار در این زمینه داشته است، همچنین معتقدم که این نمایشگاه گل و گیاه، خود یک ظرفیت توریستی برای دُرچه است، زیرا به واسطه وجود آن افراد زیادی جذب این شهر می‌شوند.

سخنگوی شورای شهر، افزود: مزرعه” قرطمان” شهر درچه یکی از کانون‌های اصلی تولید گل‌های زینتی است و بعد از ایجاد این نمایشگاه شاهد حضور مداوم علاقه‌مندان و مشتریان این محصولات کشاورزی – تزئینی به درچه هستیم.

جزینی با اشاره به توانمندی بالای کشاورزان درچه در پرورش انواع گیاهان،گفت: معتقدم توسعه هرچه بیشتر این نمایشگاه گل و گیاه از یک سو موجب جذب بیشتر فعالان این حرفه و خریداران عادی خواهد شد و از طرف دیگر اشتیاق توریست‌های داخلی و حتی خارجی را برای بازدید و گردش در این مجموعه را افزایش خواهد داد.

وی یادآوری‌کرد: شهر درچه در حومه غربی اصفهان قرار دارد و به مرکز استان متصل است و این مورد خود یک مزیت مهم برای بازدید گرشگران از بازار بین المللی گل و گیاه و همچنین سایر جاذبه‌های درچه محسوب می‌شود.

کدخبرنگار:711

انتهای پیام 

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register