رهبرانقلاب در جمع زلزله‌زدگان: انسانهای دلاور حادثه را مغلوب خود می کنند

رهبر انقلاب اسلامی با بیان اینکه انسانهای دلاور و پهلوان ‌می‌ایستند و حادثه را مغلوب خود می‌کنند، خاطرنشان کردند: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم.

به گزارش کسب فردا و به نقل از خبرگزاری مهر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که برای بازدید از مناطق زلزله زده و دلجویی از زلزله زدگان و آسیب دیدگان صبح امروز به استان کرمانشاه سفر کرده‌اند، در جمع مردم این استان، بیان داشتند: من با یکایک دلهای داغدار شما همدردم. دوست داشتم در وقت بهتری در جمع مردم شما حاضر می شدیم.

ایشان افزودند: این نخستین باری نیست که چنین حوادثی برای مردم این منطقه پیش می آید. من در دوران جنگ تحمیلی هم در میان شما بودم. شما مردانگی و استقامت خود را در جنگ تحمیلی نشان دادید. امروز هم نشان بدهید.

حضرت آیت الله خامنه ای تاکید کردند: انسانهای دلاور و پهلوان می ایستند و حادثه را مغلوب خود می کنند.

رهبر انقلاب با اشاره به این مطلب که این داغ و مصیبتی است که مردم ما در این منطقه حدود ۵۰۰ نفر از عزیزان خود را از دست دادند، بیان داشتند: اما ببینید که مردم ایران چطور همه خودشان را کرمانشاه می دانند. مردم احساس می کنند که به کرمانشاه مدیونند. این حجم گسترده ای که هر کس به قدر وسع خودش کمک کرد.

ایشان افزودند: مسئولین هم هر کدام در بخشهای مختلف تلاش کردند و اگر نبودند قطعا مشکلات بیشتری وجود داشت اما من قانع نیستم.

حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: روزگار بهتری ان‌شالله در انتظار مردم کرمانشاه است و ان شاالله خداوند فرصتی بدهد، وقتی اینجا بیاییم که شهر آباد شده باشد.

انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register