افزایش ظرفیت اقامت استان اصفهان به 23 هزار تخت

 معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از افزایش 2 هزار و نهصد و بیست تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان تا پایان آذرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش کسب فردا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ حمید امینی با اعلام این مطلب افزود: با توجه به روند رو به رشد گردشگری در استان اصفهان و تلاش برای توسعه کمی و کیفی زیر ساختهای این صنعت جهت ارائه خدمات بهینه به گردشگران تلاش گسترده ائی در چهار سال گذشته جهت توسعه خدمات اقامتی در حوزه زیر ساختهای گردشگری در پهنه استان اصفهان آغاز شده است.
وی افزود: با توجه به سیاست این اداره کل مبنی بر حمایت از توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان اصفهان از ابتدای سال 1396 تا پایان آذرماه با توجه به مجوزهای صادر شده و حمایت این اداره کل از فعالان گردشگری، آمارها نشان می دهد که با همت بخش خصوصی و اتمام طرحهای گردشگری آنها، هم اینک 2 هزار و نهصد و بیست تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان افزوده شده است.
معاون سرمایه گذاری و امور طرحهای اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان درباره شاخصه های افزایش ظرفیت اقامت استان در نه ماهه گذشته اظهار کرد: از این تعداد، 2500 تخت مربوط به صدور مجوز و تاسیس اقامتگاه های بومگردی از مرکز استان تا دور افتاده ترین نقطه استان می باشد.
امینی تصریح کرد: در داخل شهر تاریخی اصفهان نیز با تاسیس دو هتل چهارستاره و یک ستاره تعداد 350 تخت به ظرفیت اقامت گردشگران در شهر تاریخی اصفهان افزوده گشت و همچنین تعداد 70 تخت نیز با تاسیس هتل به ظرفیت شهرستان های استان افزوده شد.
پیش از این فریدون الله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ عنوان کرده بود تا پایان سال 1392 ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان 12 هزار تخت بود که این ظرفیت تا ابتدای سال 1396 به 20 هزار تخت افزایش یافته است، با این وصف هم اکنون ظرفیت اقامت گردشگران در استان اصفهان تا پایان آذرماه 1396 به بیست و سه هزار تخت افزایش یافته است.
انتهای پیام

بدون ديدگاه

ديدگاه خود را بنويسيد ...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Login

Welcome! Login in to your account

Remember me Lost your password?

Don't have account. Register

Lost Password

Register